Agenturu Agent M založila a řídí Miroslava Dvořáková. Public relations (PR) se věnuje od roku 2000, a to zejména v oblastech IT, telekomunikace, technologie, školství a vzdělávání. Díky rychlé a systematické orientaci v různých oborech zastupuje klienty z rozdílných oblastí trhu. Má bohaté zkušenosti z PR, marketingu, řízení kampaní, nákupu médií, inzerce apod.
Za více než deset let její praxe ve společnosti Telefónica O2 a MŠMT, stála za desítkami mediálně úspěšných projektů, jako například uvedení iPhone v ČR, spuštění technologie NFC, sítě 3G, představení služeb E-Health, Smart ID SIM, Car Control, Datové schránky, 1188, Potrubní pošta, služeb pro seniory apod.
Jako PR konzultant a tiskový mluvčí projektu Podpora technických a přírodovědných oborů MŠMT, zajistila nejvyšší publicitu ze všech Ipn projektů MŠMT. Mezi aktivity spadající do tohoto projektu patřily První dětská vědecká konference, Generace Y na Rock for People, řetěz vědeckých show Michaela Londesborougha na českých školách apod.
Miroslava Dvořáková vystudovala obor Sociální a masová komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze.