Monitoring médií a mediální analýzy jsou důležitou součástí Public Relations. Slouží například k mapování činnosti konkurence, sledování publicity určité oblasti podnikání či produktu. Funguje také jako zpětná vazba vašich aktivit, kdy vypovídá nejen o početním zásahu v jednotlivých médiích, ale také pomáhá přesně identifikovat klíčové příjemce našich sdělení. Na základě těchto informací jsme dále schopni analyzovat zájmy a postoje cílového segmentu zákazníků, získat užitečné podklady pro strategické plánování a marketingové kampaně.

Zajistíme pro vás

    monitoring médií zaměřený na určitý konkurenční produkt, aktivitu, firmu nebo osobu
    monitoring médií zaměřený na vaši firmu, produkty nebo osobu
    monitoring sociálních sítí
    mediální analýza firmy, tématu, osobnosti, sociálních sítí apod.



Kdybych měl k dispozici hodinu na zvládnutí problému, na kterém by závisel můj život, strávil bych 40 minut jeho studiem, 15 minut jeho analýzou a 5 minut jeho řešením.
Albert Einstein