Monitoring médií a mediální analýzy jsou důležitou součástí Public Relations. Slouží například k mapování činnosti konkurence, sledování publicity určité oblasti podnikání či produktu. Funguje také jako zpětná vazba vašich aktivit, kdy vypovídá nejen o početním zásahu v jednotlivých médiích, ale také pomáhá přesně identifikovat klíčové příjemce našich sdělení. Na základě těchto informací jsme dále schopni analyzovat zájmy a postoje cílového segmentu zákazníků, získat užitečné podklady pro strategické plánování a marketingové kampaně.

Zajistíme pro vás
- monitoring médií zaměřený na určitý konkurenční produkt, aktivitu, firmu nebo osobu
- monitoring médií zaměřený na vaši firmu, produkty nebo osobu
- monitoring sociálních sítí
- mediální analýza firmy, tématu, osobnosti, sociálních sítí apod.
Kdybych měl k dispozici hodinu na zvládnutí problému, na kterém by závisel můj život, strávil bych 40 minut jeho studiem, 15 minut jeho analýzou a 5 minut jeho řešením.
Albert Einstein