V dnešním konkurenčním prostředí je nezbytné budovat si systematicky svoji značku. Dobrá pověst a znalost produktů a služeb mezi zákazníky, se netýká jen velkých firem, ale i podniků menších, drobných podnikatelů a živnostníků. Rozvoj technologií umožňuje flexibilnější předávání informací nejen směrem k zákazníkovi, ale i mezi zákazníky samotnými, a tím klade vyšší nároky na firmy.

Public Relations jsou efektivním nástrojem při budování povědomí o značce, důvěryhodnosti produktů, oslovení nových skupin zákazníků, podpory image a pověsti.

Nabízíme vám

    definování a analýzu cílových skupin
    sestavení komunikační strategie
    realizaci celého procesu komunikace od vytvoření sdělení po zprostředkování médiím a vyhodnocení
    zorganizování kreativní akce, kampaně
    nastavení interní komunikace apod.



Značka je to, co vám zůstane, když shoří továrna.
Jeff Besos (Amazon.com)